Wij houden open huis op 27 en 28 september. Kom ook! - zaterdag 20 september 2014
Tijdens de O2W Bedrijvenbeurs op zaterdag 27 en zondag 28 september houden wij open huis. Wij laten u dan graag kennismaken met professionele software systemen die wij ontwikkelen. In het bijzonder schenken wij aandacht aan onze bedrijfstak ‘care’. De zorgvraag stijgt en het aantal zorgverleners naar verhouding veel minder. Met behulp van IT innovaties is er veel winst te behalen in de registratie van medische gegevens van patiënten. Wij hebben in samenwerking met CarePoint Nederland diverse systemen ontwikkeld die heel interessant zijn voor ziekenhuizen, verpleeghuizen en huisartsen. Er zijn diverse demo’s te zien en systemen te proberen. Daarnaast kunt u een 3D scan van uzelf maken en een computer op afstand besturen met handbewegingen. Verder is de allernieuwste tablet van Microsoft te zien en te proberen. Door een intelligente pen wordt de geschreven tekst omgezet in getypte tekst. Wij heten u van harte welkom op Beatrixpark 22 in Winterswijk van 10.00 tot 17.00 uur (zaterdag tot 18.00 uur).

Voor meer informatie klikt u hier.

 
NowExpected, het nieuwe platform voor voertuig verkopend Nederland! - donderdag 5 juni 2014
De laatste puntjes worden op dit moment op de i gezet. Het nieuwe platform voor voertuig verkopend Nederland.
Binnenkort zal onze klant NowExpected de digitale deur openen voor haar klanten.
Op NowExpected worden voertuigen aangeboden, die nog niet op bedrijfsvoorraad staan. Oftewel, deze auto's rijden nog rond.
Voor meer informatie kunt u de website van NowExpected bezoeken.

 
Offertes maken is nog nooit zo eenvoudig geweest - donderdag 5 juni 2014
IM werkt al een geruime tijd aan een allesomvattend systeem voor het MKB.
In dit systeem is de gebruiker in staat om alle klanten met contactpersonen, alle producten, alle producten van haar leveranciers met mapping naar eigen producten, producten gesorteerd per productgroepen met bijbehorende attributen, samengestelde artikelen, etc.
De eerste modules zijn nu gereed en beschikbaar voor de markt.
Voor een klein bedrag per maand heeft u uw commerciële en logistieke administratie degelijk en betrouwbaar op orde.
U kunt eenvoudig offertes onder een klant opvoeren.
U bepaald zelf het ontwerp van de offerte.
Wordt de offerte of een deel van de offerte een order dan kunt u deze met 1 druk op de knop tot een order verheffen.
Vanuit alle ontvangen orders kunt u eenvoudig uw inkoopbestellingen in elk gewenst formaat bij uw leveranciers plaatsen.
Is uw leverancier ook gebruiker van het systeem, dan kan uw bestelling rechtstreeks als order ingebracht worden bij uw leverancier.
Graag informeren wij u over alle ins en outs van ons systeem in een vrijblijvend gesprek begeleidt met een demonstratie. Meer weten, laat uw gegevens achter op ons contactformulier.


 
Uren registreren en factureren, nu super eenvoudig! - donderdag 5 juni 2014
IM heeft de afgelopen maanden gewerkt aan zeer gebruikersvriendelijke stuk gereedschap, waarmee via internet op de mobiele telefoon of via een website (ook te gebruiken op een tablet) eenvoudig uren op diverse projecten geregistreerd kunnen worden.
Het registratieprogramma biedt de mogelijkheid om klanten te benoemen. Per klant kan de gebruiker verschillende projecten definiëren en per project kunnen activiteiten opgevoerd worden. Per medewerker is het mogelijk om een volledige planning op te stellen. Vanuit de planning kan de gebruiker eenvoudig aangeven of de planning ook werkelijk bestede uren zijn geworden.
De urenregistratie vormt een goede basis voor een eventuele facturatie. Zo is er al een koppeling met Exact-online.
Wenst u meer informatie, dan staan wij graag te woord.

Uren registratie

 
Chris Krabben op Focuz TV - maandag 30 december 2013



 
Website live! - zaterdag 28 december 2013
Het heeft even geduurd maar na een lange tijd is de nieuwe website van IM The Solution eindelijk in de lucht, kijkt u gerust rond en mochten er vragen zijn kunt u deze mailen naar het desbetreffende mailadres, te vinden op de pagina 'Contact'

 
Kinderafdeling Isala Klinieken live met EVD - maandag 25 november 2013
In een treinvaart tempo is de afgelopen maanden hard gewerkt aan de oplevering van een voor kinderafdelingen op maat gesneden Elektronisch Verpleegkundig Dossier (EVD). Deze module is gekoppeld aan het ziekenhuis informatiesysteem IZIS met een HL7 ADT koppeling.

De module beschikt over een geavanceerd metingenblad. Het ziekenhuis is in staat om zelf per afdeling specifieke grafieken te benoemen. Daarnaast een uitgebreid overzicht van meetwaarden in tabelvorm per dag. Hiermee wordt de visite van de arts efficiënter ingericht en kan de ontwikkeling van de patiënt nauwkeurig worden bekeken.

De kinderafdeling kent vele specifieke schalen en scores, zoals Bristol stool score, Finnagan score, PEWS, Comfort Neo score, EMV, etc. Alle schalen zijn door de dynamische opbouw relatief eenvoudig te configureren en per afdeling toe te wijzen.

Voor het beantwoorden van vragen staan we u graag te woord......

 
CCU Isala Klinieken - maandag 25 november 2013
Tezamen met de Cardio Care Unit (CCU), ook wel Hartbewaking genoemd, van de Isala Klinieken te Zwolle is in het afgelopen half jaar een krachtig gereedschap voor de verpleegkundige ontwikkeld. Dit gereedschap is onderdeel van het bovenliggende Electronische Verpleegkundig Dossier.

In de CCU module is gekozen voor de ABCDE inrichting. Op een efficiënte wijze kan de verpleegkundige snel haar registratie rondom een kritische patiënt vastleggen. In een omgeving zoals de CCU is tijd van essentieel belang. Elke seconde telt. De module biedt daarnaast o.a. de mogelijkheid om toegediende medicatie, pacemaker, Electroschock en Closure Devices gegevens vast te leggen.

Het verhogen van de efficiency tijdens invoer van bijvoorbeeld Vitale waarden van de patiënt zal in 2014 samen met de afdeling verder worden verfijnd.

Voor meer informatie neem contact met ons op...........



 
Isala Klinieken Zwolle live met SEH module - dinsdag 2 juli 2013
Op 2 juli heeft de Isala Klinieken te Zwolle onze SEH module in gebruik genomen. Deze SEH module is gekoppeld aan het Ziekenhuis Informatiesysteem IZIS. Via IZIS worden patiëntgegevens m.b.v. een HL7 ADT koppeling aangereikt.

Het meegeleverde Schipholbord geeft de Spoedeisende Hulp en Eerste Hulp Long Hart afdeling direct inzicht in patiënten, die onderweg zijn, de patiënten in de wachtkamer en de patiënten die worden behandeld.

Een ingenieus Triage systeem borgt een adequate prioritering van de te behandelen patiënten. Het systeem biedt het ziekenhuis de mogelijkheid alle papieren 'check' lijsten te digitaliseren. Dit kan per afdeling door de afdeling zelf worden ingericht.

Daarnaast biedt de module de mogelijkheid alle uitgevoerde verrichtingen te registreren en na validatie door te sturen via een HL7 DFT koppeling naar het financiële systeem.

Kortom het operationele proces van een Spoedeisende Hulp en Eerste Hulp Long Hart afdeling wordt volledig ondersteund. De gegevens die rondom een patiënt gedurende een opname worden verzameld worden digitaal doorgezet naar de landelijke traumaregistratie 'Landelijk Netwerk Acute Zorg'.

Voor meer informatie staan we u graag te woord....